Procedura zapewnienia przez Zespół Szkół w Targowej Górce dostępności cyfrowej osobom ze szczególnymi potrzebami
Wniosek z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych lub ich elementów (zwany dalej ,,żądaniem”) może złożyć każda osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy.
W zakresie dostępności cyfrowej stron internetowych lub ich elementów zainteresowana osoba może:
Żądanie zawiera:
II. Termin realizacji
Zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej Zespołu Szkól w Targowej Górce następuje bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej nie może nastąpić w terminie 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem, Zespół Szkół w Targowej Górce niezwłocznie powiadamia osobę występującą z żądaniem o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności cyfrowej, jednak nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
W przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności cyfrowej zgodnie z żądaniem placówka powiadamia osobę występującą z żądaniem o jej przyczynach i wskazuje alternatywny sposób dostępu do tego elementu wraz z uzasadnieniem.
Żądanie można:
Zespół Szkół w Targowej Górce
ul. Karśnickiego 2
62-330 Nekla
Wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora szkoły.
W przypadku gdy:
– osoba występująca z żądaniem ma prawo do złożenia skargi w tej sprawie
do Organu Prowadzącego szkołę na adres:
Gmina Nekla
ul. Dworcowa 10
62-330 Nekla
Wnioskodawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi w terminie 30 dni od dnia, w którym upłynął odpowiednio termin, o którym mowa w pkt II.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkół w Targowej Górce