Deklaracja dostępności

Procedura zapewnienia dostęponości

Procedura zapewnienia przez Zespół Szkół w Targowej Górce dostępności cyfrowej osobom ze szczególnymi potrzebami

  • Wnioski o zapewnienie dostępności cyfrowej

 

 

Wniosek z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej stron internetowych lub ich elementów (zwany dalej ,,żądaniem”) może złożyć każda osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy.

W zakresie dostępności cyfrowej stron internetowych lub ich elementów zainteresowana osoba może:

  • poinformować o braku dostępności;

 

  • złożyć żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej;

 

  • złożyć skargę na brak zapewnienia dostępności.

 

 

Żądanie zawiera:

  • dane kontaktowe osoby występującej z żądaniem;

 

  • wskazanie strony internetowej lub elementu strony internetowej, które mają być dostępne cyfrowo;

 

  • wskazanie sposobu kontaktu z osobą występującą z żądaniem;

 

  • wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeżeli dotyczy.

 

 

II. Termin realizacji

 

Zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej Zespołu Szkól w Targowej Górce następuje bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej nie może nastąpić w terminie 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem, Zespół Szkół w Targowej Górce niezwłocznie powiadamia osobę występującą z żądaniem o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności cyfrowej, jednak nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

W przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności cyfrowej zgodnie z żądaniem placówka powiadamia osobę występującą z żądaniem o jej przyczynach i wskazuje alternatywny sposób dostępu do tego elementu wraz z uzasadnieniem.

 

Żądanie można:

  • przesłać na adres:

 

Zespół Szkół w Targowej Górce

ul. Karśnickiego 2

62-330 Nekla

  • złożyć w sekretariacie szkoły w godzinach od 7.00 do 15.00;

 

  • przesłać pocztą elektroniczną na adres: sptargowagorka@gminanekla.pl

 

 

Wnioski rozpatrywane są przez Dyrektora szkoły.

 

 

 

 

 

  • Tryb odwoławczy

 

 

W przypadku gdy:

  • Zespół Szkół w Targowej Górce odmówi zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub wskazanego elementu strony internetowej, albo

 

  • osoba występująca z żądaniem odmówi skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu

 

– osoba występująca z żądaniem ma prawo do złożenia skargi w tej sprawie

do Organu Prowadzącego szkołę na adres:

Gmina Nekla

ul. Dworcowa 10

62-330 Nekla

 

Wnioskodawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi w terminie 30 dni od dnia, w którym upłynął odpowiednio termin, o którym mowa w pkt II.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 marca 2022 12:05
Dokument wprowadzony do BIP przez: Hanna Migdalska
Ilość wyświetleń: 88
22 marca 2022 12:05 (Hanna Migdalska) - Dodanie załącznika [procedura_zapewnienia_przez_zespol_szkol_w_targowej_gorce_dostepnosci _cyfrowej_osobom_ze_szczegolnymi_potrzebami.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 marca 2022 12:05 (Hanna Migdalska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)