ZADANIA |
SPOSOBY REALIZACJI |
ODPOWIEDZIALNI |
TERMIN |
|||||
I Doskonalenie zawodowe nauczycieli |
||||||||
1. Stworzyć warunki do kreatywności nauczycieli |
-udział nauczycieli w różnych formach doskonalenia zawodowego: kursach, warsztatach, studiach podyplomowych zgodnie z planem WDN -dzielenie się wiedzą w trakcie rad szkoleniowych -opracowanie harmonogramu lekcji otwartych prowadzonych przez nauczycieli kontraktowych i dyplomowanych, mianowanych i chętnych - realizacja planów rozwoju na kolejne stopnie awansu zawodowego |
zespoły przedmiotowe, nauczyciele wszystkich przedmiotów. |
IX, cały rok wg harmonogramu
|
|||||
- realizacja programów autorskich z zakresu profilaktyki logopedycznej oraz zajęć komputerowych |
A. Jałocha – Polityło, A. Kaźmierczak |
wg harmonogramu |
||||||
- działania innowacyjne: Gry i zabawy interaktywne, tworzenie zadań interaktywnych na wordwall.net Sensoplastyka® Z przyrodą na ty – zabawowo i naukowo Nakręceni na czytanie Elementy Metody Bezpośredniej na zajęciach języka niemieckiego |
K. Lonka A. Jałocha – Polityło, A. Kaźmierczak A. Kuroś G. Jaskułecka A. Olejniczak |
wg harmonogramu |
||||||
2. Doskonalić umiejętności dydaktyczne i wychowawcze |
- udział nauczycieli w różnych formach doskonalenia zawodowego ze szczególnym uwzględnieniem zmian w podstawie programowej
|
zainteresowani nauczyciele, dyrektor |
wg harmonogramu |
|||||
-wewnątrzszkolne doskonalenie w ramach szkoleń rad pedagogicznych |
nauczyciele, dyrektor |
wg harmonogramu |
||||||
-zapoznawanie nauczycieli z bieżącymi zmianami dotyczącymi prawa oświatowego |
dyrektor |
sierpień, wrzesień |
||||||
II Działalność dydaktyczna szkoły i przedszkola |
||||||||
1. Praca z uczniem zdolnym i mającym problemy z opanowaniem podstawy programowej
|
-rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów poprzez indywidualizację procesu nauczania oraz przygotowanie do udziału i udział w konkursach przedmiotowych |
nauczyciele przedmiotów |
cały rok |
|||||
-dostosowanie treści programowych do możliwości każdego ucznia
|
nauczyciele przedmiotów |
cały rok VI |
||||||
wykorzystywanie zaleceń PPP podczas codziennych zajęć w celu dostosowania uczniom odpowiednich do ich możliwości form i warunków pracy |
nauczyciele przedmiotów |
cały rok |
||||||
- diagnozowanie trudności uczniów w nauce poprzez: a) wywiady, obserwacje, b) rozmowy, c) konsultacje i porady indywidualne dla rodziców |
wychowawcy klas , nauczyciele przedmiotów, pedagog, psycholog |
na bieżąco
|
||||||
-prowadzenie zajęć wyrównawczych, pomocy koleżeńskiej i zajęć świetlicowych. - prowadzenie zajęć logopedycznych, - korekcyjno-kompensacyjnych, |
wychowawcy klas i świetlicy dyrektor, logopeda, wyznaczeni nauczyciele |
cały rok |
||||||
-opracowanie i zapoznanie uczniów z ofertą zajęć pozalekcyjnych, - udział uczniów w kołach zainteresowań, udział dzieci w dodatkowych zajęciach przedszkolnych, - organizacja kół zainteresowań ( zgodnie z oczekiwaniami uczniów) |
dyrektor, nauczyciele prowadzący zajęcia |
cały rok |
||||||
-stosowanie metod aktywizujących w pracy dydaktycznej |
nauczyciele przedmiotów |
cały rok |
||||||
-wykorzystywanie dostępnych pomocy dydaktycznych w procesie lekcyjnym ( komputerów, aparatury wideo, plansz, map, innych) |
dyrektor, nauczyciele wszystkich przedmiotów |
cały rok |
||||||
-udział uczniów w konkursach i olimpiadach przedmiotowych:
- udział uczniów w konkursach plastycznych |
wychowawcy, nauczyciele przedmiotów
E. Wolniak
|
cały rok
X-V |
||||||
- Konkurs języka angielskiego dla klas 1-3 i 4-6 i 8 |
K. Lonka |
|
||||||
-zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolnego Konkursu Pięknego Czytania oraz Konkursu Recytatorskiego – uczniowie klas IV - VI SP -Międzynarodowy Konkurs Matematyczny KANGUR - Salamandra |
nauczyciele języka polskiego,
A.Męch
|
wg harmonogramu |
||||||
-opracowanie programu pracy z uczniem lub programu pracy grupy w ramach organizowanych zajęć pomocy psychologiczno-pedagogicznej ??? |
psycholog, pedagog nauczyciele realizujący wnioski z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej |
IX,
|
||||||
-prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziałach przedszkolnych ??? |
nauczyciele języka angielskiego |
cały rok |
||||||
|
- upowszechnianie czytelnictwa, a) rozwijanie kompetencji czytelniczych wśród dzieci i młodzieży: b) Szkolny Konkurs Czytelniczy dla klas IV – VI i VIII c) Pasowanie na czytelnika |
wszyscy nauczyciele, dyrektor, bibliotekarz |
cały rok
|
|||||
bibliotekarz |
|
|||||||
bibliotekarz
|
|
|||||||
2. Poprawa jakości pracy szkoły i przedszkola
|
- monitorowanie wdrażania podstawy programowej w przedszkolu i szkole podstawowej |
dyrektor |
IX |
|||||
-doskonalenie wewnątrzszkolnego systemu badania jakości pracy szkoły i sprawowania nadzoru pedagogicznego ( ewaluacja programu wychowawczego i systemu oceniania) |
dyrektor
|
II-III |
||||||
-opracowanie zakresu i harmonogramu diagnoz wewnętrznych: - badanie dojrzałości szkolnej - diagnoza wstępna i końcowa w przedszkolu - badanie logopedyczne |
pedagog, nauczyciel „O” logopeda, psycholog |
IX, |
||||||
-skupienie obserwacji diagnozujących wokół; a) realizacji podstawy programowej, b) dostosowania programu nauczania do możliwości klasy/grupy c) umiejętności ewaluacji własnych zajęć d) stosowanie aktywnych metod kształcenia, e) rozwijanie twórczego myślenia poprzez nowatorskie formy i metody kształcenia, działalność innowacyjna f) rozwijanie kompetencji kluczowych na wszystkich przedmiotach g) realizacja celów zawartych w planach wychowawczych h) monitorowanie poprawności wprowadzania nowej podstawy programowej
|
dyrektor |
wg harmonogramu zgodnie z planem nadzoru pedagogicznego |
||||||
- badanie osiągnięć edukacyjnych uczniów (diagnozy zewnętrzne i wewnętrzne) a) testy kompetencyjne na początku roku szkolnego (sprawdzenie realnej wiedzy-wszystkie klasy, wszystkie przedmioty) b) udział w Ogólnopolskim Matematycznym Projekcie Edukacyjnym „Lepsza Szkoła” |
nauczyciele przedmiotów
A.Męch, E. Waligóra |
IX
wrzesień, styczeń, maj |
||||||
a) dwa próbne sprawdziany w klasie VIII |
nauczyciele przedmiotów |
wg terminów |
||||||
c) klasa III -analiza wyników badań i opracowanie wniosków do realizacji, |
wychowawcy klas
|
|
||||||
d) Sprawdzian po klasie VIII -analiza wyników badań i opracowanie wniosków do realizacji, |
zespoły przedmiotowe wychowawcy klas |
|
||||||
- zapoznanie się z analizą i wnioskami po próbnym sprawdzianie klasy VIII, |
nauczyciele przedmiotów |
V-VI |
||||||
- kontrola zeszytów przedmiotowych wraz z uwzględnieniem poprawy błędów ortograficznych |
nauczyciele przedmiotów |
cały rok |
||||||
skupienie lustracji wokół: -przestrzegania wewnątrzszkolnego oceniania, bieżące prowadzenie dokumentacji wychowawców oraz nauczycieli przedmiotów- zgodnie z planem nadzoru pedagogicznego |
dyrektor, |
cały rok |
||||||
bezwzględne przestrzeganie zasad zawartych w ocenianiu wewnątrzszkolnym, |
nauczyciele |
na bieżąco |
||||||
systematyczne prowadzenie e-dziennika - m.in. zaznaczanie wniosków ze sprawdzianów |
nauczyciele przedmiotów wychowawca, dyrektor, |
na bieżąco |
||||||
-kontrola obowiązku szkolnego i obowiązku nauki |
dyrektor, pedagog, wychowawcy |
cały rok |
||||||
|
- zajęcia adaptacyjne dla dzieci rozpoczynających uczęszczanie do przedszkola |
dyrektor, nauczycielki przedszkola |
III/IV |
|||||
- zajęcia otwarte dla dzieci 6 – letnich w najmłodszej klasie szkoły podstawowej |
Nauczycielki „0” i I klasy |
IV/V |
||||||
|
Praca na platformie Classroom w przypadku pracy zdalnej |
Wszyscy nauczyciele, dyrektor |
Cały rok |
|||||
|
- wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny, m.in. przez właściwą organizację zajęć edukacyjnych wychowanie do życia w rodzinie oraz realizację zadań programu wychowawczo-profilaktycznego (zmiany w programie profilaktyczno-wychowawczym, wdrażanie nowych treści podstawy programowej z WDŻ) |
Psycholog, pedagog, nauczyciel WDŻ, nauczyciele |
IX cały rok |
|||||
|
- wychowanie do wrażliwości na prawdę i dobro, kształtowanie właściwych postaw szlachetności, |
Wychowawcy klas, nauczyciele |
Cały rok |
|||||
|
- działanie na rzecz edukacji patriotycznej, nauczania historii oraz poznawania polskiej kultury; szersze i przemyślane w tym względzie m.in. wycieczek edukacyjnych ( wycieczka na Skałkę, inne) |
Nauczyciel historii, wychowawcy, nauczyciele |
Cały rok |
|||||
3. Zabezpieczenie pełnej realizacji obowiązku szkolnego |
- kontrola spełniania obowiązku szkolnego -dobór najwłaściwszych programów i podręczników z poszczególnych przedmiotów
|
nauczyciele przedmiotów |
VI |
|||||
4. Realizacja programów przedszkola oraz poszczególnych przedmiotów w szkole podstawowej |
-rytmiczne realizowanie zaplanowanych treści, modyfikowanie programów nauczania |
nauczyciele przedmiotów |
cały rok |
|||||
-systematyczne recenzowanie i omawianie zadań domowych i prac |
nauczyciele przedmiotów |
cały rok |
||||||
-doskonalenie metod kontroli wiadomości –dążenie do zachowania równowagi między testami zamkniętymi i otwartymi, a sprawdzianami opisowymi i problemowymi; |
nauczyciele przedmiotów |
cały rok |
||||||
-stała praca nad słownictwem wraz z systematycznym sprawdzaniem jego opanowania w nauce języków obcych |
nauczyciele języków obcych |
cały rok |
||||||
-wystawy przeglądy prac i osiągnięć uczniów i przedszkolaków, |
nauczyciele przedmiotów |
cały rok |
||||||
5. Wyrabianie nawyków kulturowych, wzmocnienie wychowawczej roli szkoły i przedszkola. |
1. Zwracanie uwagi na kulturę języka w czasie przerw. |
nauczyciele dyżurujący |
IX – VI |
|||||
2. Zwracanie uwagi na utrzymanie porządku w szkole przez uczniów. |
||||||||
3. „Savoir– vivre!” uczenie zasad dobrego zachowania na godzinie wychowawczej i lekcjach w-f szczególnie w sytuacji zwycięstwa lub porażki |
wychowawcy klas, nauczyciele w-f |
IX - VI |
||||||
4. Systematyczne apelowanie do rodziców o uczulanie swoich dzieci na zasady dobrego wychowania. |
dyrektor szkoły, wychowawcy klas na zebraniach |
IX - VI |
||||||
5. Zwracanie uwagi na stosowanie form grzecznościowych |
wszyscy nauczyciele |
cały rok |
||||||
6. Rozmowy podczas godzin wychowawczych na temat tolerancji. Kształtowanie postawy tolerancji wobec inności (poglądy, pochodzenie etniczne, religia…) |
wychowawcy klas |
cały rok |
||||||
6. Udział w imprezach kulturalnych jedną z form pracy wychowawczej |
-udział w spektaklach teatralnych, seansach filmowych, zgodnie z harmonogramem imprez klasowych, |
wychowawcy klas, nauczyciele języka polskiego |
cały rok
|
|||||
-udział w uroczystościach szkolnych |
wszyscy nauczyciele |
wg. harmonogramu |
||||||
- zwrócenie uwagi na właściwe zachowanie uczniów na tych imprezach oraz uroczystościach szkolnych i przedszkolnych. |
wszyscy nauczyciele
|
cały rok |
||||||
III Rozwój kultury fizycznej i turystyki |
||||||||
|
|
-zorganizowanie zawodów, imprez sportowych zgodnie z opracowanym planem |
nauczyciele wychowania fizycznego |
wg harmonogramu |
||||
|
-organizowanie wycieczek, rajdów, ognisk klasowych i szkolnych |
wychowawcy klas |
cały rok |
|||||
-rozwijanie działalności SKS |
D. Nikodem, A. Kuroś |
cały rok |
||||||
IV Ochrona zdrowia, bezpieczeństwo i higiena zgodnie z planem wychowawczo - profilaktycznym
|
||||||||
1. Zdrowa i bezpieczna szkoła |
-przegląd warunków pracy i nauki |
dyrektor, nauczyciele |
IX, II |
|||||
-uwzględnienie w planach pracy wychowawcy zadań promujących zdrowy tryb życia oraz aktywne i bezpieczne spędzanie czasu wolnego -propagowanie higienicznego trybu życia: -odciążanie tornistrów |
wychowawcy klas, nauczyciele, |
Zgodnie z planem wychowawczym |
||||||
- spotkania i zajęcia z pedagogiem |
pedagog, wychowawcy |
cały rok |
||||||
-troska o prawidłową organizację czasu wolnego i przerw , rzetelne pełnienie dyżurów przez nauczycieli wraz z wnikliwą obserwacją zachowania uczniów -realizacja „Programu dla szkół” (komponent owocowo – warzywny i mleczny) |
pedagog szkolny, dyrektor, wychowawcy klas, nauczyciele |
na bieżąco
cały rok |
||||||
- zapewnienie dzieciom przedszkolnym poczucia bezpieczeństwa, które korzystają z toalety w czasie przerw. |
nauczyciele przedszkola, pomoc przedszkolna |
cały rok |
||||||
Bezpieczeństwo w Internecie. Odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznych, programy antywirusowe i blokujące (,,opiekun ucznia”) |
nauczyciele informatyki, zajęć komputerowych, wychowawcy, dyrektor |
cały rok |
||||||
-troska o czystość i estetykę pomieszczeń i otoczenie szkoły: b) czystość i wystrój korytarzy oraz sal lekcyjnych; c) odpowiedzialność za szatnie d) utrzymywanie porządku wokół szkoły |
nauczyciele dyżurujący, dyrektor |
cały rok |
||||||
- przeprowadzenie alarmu przeciwpożarowego - V Piknik Pierwszej Pomocy |
dyrektor, G. Jaskułecka nauczyciele wf |
w ciągu roku |
||||||
Udział w programach profilaktycznych we współpracy z Sanepidem
|
nauczyciele przedszkola,
|
cały rok wg. harmonogramu |
||||||
Wdrożenie i przestrzeganie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki w związku z zapobieganiem zarażeniu COVID-19
|
dyrektor, wszyscy nauczyciele, pracownicy administracji i obsługi, |
cały rok |
||||||
|
Gabinet profilaktyki zdrowotnej: sprawdzanie czystości przeprowadzenie fluoryzacji, badania przesiewowe, bilanse, badania z grup dyspanseryjnych |
higienistka |
cały rok |
|||||
V Edukacja ekologiczna |
||||||||
|
- wzmocnienie edukacji ekologicznej, rozwijanie postawy odpowiedzialności za środowisko |
Wychowawcy, nauczyciele |
|
|||||
|
-udział w akcji Sprzątanie Świata
|
dyrektor, nauczyciel biologii, wychowawcy klas dyrektor |
IX |
|||||
organizacja obchodów DNIA ZIEMI
|
Dyrektor, nauczyciel przyrody i biologii wszyscy nauczyciele |
IV |
||||||
VI Obrzędowość i samorządność szkolna |
||||||||
1. Stworzenie warunków do rozwijania samorządności uczniowskiej |
Działalność Samorządu Uczniowskiego zgodnie z przyjętym planem pracy |
opiekun SU, dyrektor |
cały rok |
|||||
|
|
|
||||||
-koordynowanie akcji charytatywnych w szkole i przedszkolu a) „Tydzień Wolontariatu” b) WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY c) współpraca z Michalinowem d) zbieranie nakrętek |
B. Szczepańska opiekun SU, wychowawcy klas |
cały rok |
||||||
Prowadzenie szkolnej strony internetowej |
M. Wejherowski |
cały rok |
||||||
2. Obrzędowość szkoły i przedszkola |
- Udział przedszkolaków, uczniów we wszystkich uroczystościach patriotycznych i szkolnych zgodnie z kalendarzem uroczystości, - Udział delegacji i pocztu sztandarowego w uroczystościach gminnych: Dożynki gminne, Święto Niepodległości, Święto Konstytucji 3 Maja, Rocznica zrzutu w Janowie, -opieka społeczności szkolnej nad płytami nagrobnymi A.A. Kosińskiego – patrona szkoły
|
dyrektor, SU, wyznaczeni nauczyciele i wychowawcy klas |
IX-VI |
|||||
-dokumentowanie historii szkoły: - KRONIKA SZKOŁY I KRONIKI KLASOWE, - KRONIKA SPORTOWA, - zbiór wycinków prasowych |
Wychowawcy, Anna Olejniczak, A. Każmierczak, A. Męch A. Kuroś |
cały rok |
||||||
-Gminne przeglądy: „Spotkania Małych Artystów”, „XIX Przegląd Piosenki Przedszkolnej”,
- Obchody 190 lecia szkoły, - 200 rocznica śmierci patrona, Dzień Patrona - Dzień Języków Obcych - Dzień Dziecka - Easter Egg Hunt |
G. Jaskułecka, B. Stawowa A. Jałocha- Polityło, A. Kaźmierczak dyrektor, wychowawcy, nauczyciele K. Lonka |
IV-VI
Wg harmonogramu |
||||||
|
-Dzień Pluszowego Misia, - Dzień Kota - Międzynarodowy Dzień Postaci z Bajek - Międzynarodowy Dzień Kropki - Światowy Dzień Zwierząt - Dzień Kredki - Dzień Dinozaura - Światowy Dzień Wody - Międzynarodowy Dzień Ptaków - Międzynarodowy Dzień Marchewki - Światowy Dzień Kosmosu - Światowy Dzień Książki i Praw autorskich
-Światowy Dzień Świadomości Autyzmu - Dzień Pszczoły
-Dzień nowoczesnych technologii w edukacji |
I.Kierzkowska A. Kaźmierczak, B. Stawowa A.Jałocha – Polityło A. Kuroś
K. Lonka |
XI II XI IX X XI II III IV IV V IV
IV V
Wg harmonogramu |
|||||
VII Opieka pedagogiczna. Przeciwdziałanie patologii społecznej, realizacja zadań zgodnych z programem wychowawczo-profilaktycznym |
||||||||
1. Rozpoznanie sytuacji opiekuńczej szkoły i uczniów |
Diagnozowanie sytuacji uczniów poprzez: a) współpraca z GOPS w Nekli,
|
pedagog szkolny |
na bieżąco, w miarę potrzeb |
|||||
-rozpoznanie oczekiwań rodziców w zakresie pomocy psychologiczno – pedagogicznej: -udział dzieci w zajęciach świetlicy środowiskowej |
dyrektor, pedagog wychowawcy świetlicy |
IX, X
IX-VI |
||||||
-współpraca z gminną komisją ds. alkoholowych |
wychowawcy, pedagog, psycholog, dyrektor |
cały rok, |
||||||
2. Współpraca z PPP |
-uwrażliwienie na nieprawidłowości rozwoju uczniów (umysłowych i emocjonalnych): a) stosowanie zaleceń PPP b) stały kontakt z PPP:
|
nauczyciele przedmiotów, wychowawcy klas, pedagog, psycholog |
IX, X |
|||||
-propagowanie niepalenia papierosów wśród uczniów |
wychowawcy klas, pedagog szkolny, pracownicy szkoły |
cały rok |
||||||
3.Wspieranie kariery uczniowskiej |
a) -wspólne wspieranie kariery ucznia poprzez: b) organizowanie spotkań dla uczniów, rodziców c) indywidualne rozmowy z rodzicami i uczniami w celu poszukiwania sposobów zaradzenia niepowodzeniom szkolnym, d) przedstawienie wymagań i oczekiwań dydaktycznych, programu wychowawczo-profilaktycznego i planu pracy szkoły e) preorientację zawodową –pomoc we właściwym wyborze dalszej drogi kształcenia ( spotkania z psychologiem, pracownikami Rejonowego Urzędu Pracy), f) konsultacje z rodzicami podczas dyżurów nauczycielskich g) doradztwo zawodowe w klasie VIII zgodnie z przyjętym programem doradztwa zawodowego. h) realizacja programu doradztwa zawodowego w klasach I-VI i kl. VIII i) Wdrażanie Zintegrowanej Strategii Umiejętności – rozwój umiejętności zawodowych w edukacji formalnej i pozaformalnej, j) Zajęcia otwarte dla rodziców |
pedagog, wychowawcy klas dyrektor
Pedagog, wychowawcy |
Wg harmonogramu spotkań z rodzicami, wg potrzeb, I wtorek miesiąca
|
|||||
-budowanie klimatu współpracy i zainteresowania: a) prezentacja kadry nauczycielskiej b) zapoznanie z oferta zajęć pozalekcyjnych, c) ustalenie form pomocy i współpracy z rodzicami (zagospodarowanie szkoły, imprezy klasowe i szkolne)
|
wychowawcy klas, dyrektor |
IX, |
||||||
VIII. Współpraca szkoły z rodzicami i środowiskiem |
||||||||
1. Integracja społeczności szkolnej: UCZEŃ-RODZIC-NAUCZYCIEL |
-wspólne wspieranie kariery ucznia poprzez: a) organizowanie spotkań dla uczniów, rodziców - konsultacje b) indywidualne rozmowy z rodzicami i uczniami w celu poszukiwania sposobów zaradzenia niepowodzeniom szkolnym, c) przedstawienie wymagań i oczekiwań dydaktycznych, programu wychowawczego, planu pracy szkoły d) preorientację zawodową –pomoc we właściwym wyborze dalszej drogi kształcenia ( spotkania z psychologiem), e) spotkania z rodzicami podczas konsultacji, zajęcia otwarte dla rodziców |
pedagog, wychowawcy klas dyrektor |
Wg harmonogramu spotkań z rodzicami, wg potrzeb, I wtorek miesiąca
|
|||||
-budowanie klimatu współpracy i zainteresowania: a) prezentacja kadry nauczycielskiej b) zapoznanie z oferta zajęć pozalekcyjnych, c) ustalenie form pomocy i współpracy z rodzicami ( zagospodarowanie szkoły, imprezy klasowe i szkolne) |
wychowawcy klas, dyrektor |
IX, |
||||||
-promocja szkoły w środowisku: a) współpraca z mediami, a w szczególności z Przeglądem Nekielskim, propagowanie wydarzeń szkolnych w lokalnej prasie i na FB b) prowadzenie dokumentacji wszystkich informacji związanych ze szkołą ukazujących się w prasie c) prowadzenie strony internetowej |
dyrektor,
K. Lonka I. Kierzkowska
M. Wejherowski |
na bieżąco |
||||||
-organizacja zajęć otwartych dla rodziców, |
dyrektor, nauczyciele |
na bieżąco
|
||||||
|
|
|
||||||
Informowanie na stronie internetowej o działaniach podjętych przez nauczycieli Informowanie rodziców na zebraniach o możliwości uczestnictwa w życiu szkoły |
dyrektor, wychowawcy, nauczyciele |
cały rok |
||||||
IX Działalność świetlicy szkolnej |
||||||||
1.Zapewnienie właściwej realizacji funkcji opiekuńczo-wychowawczej szkoły |
-współpraca z organem prowadzącym w zakresie organizacji dowożenia |
dyrektor |
cały rok |
|||||
-opracowanie planu pracy oraz wyposażenie świetlicy w sprzęt i materiały papiernicze
|
dyrektor, nauczyciele świetlicy |
cały rok |
||||||
-współpraca z MGOPS w celu zapewnienia bezpłatnych obiadów dla uczniów z rodzin w trudnej sytuacji materialnej |
dyrektor, wychowawcy klas, pedagog szkolny |
cały rok |
||||||
-nadzorowanie jadalni, -pomoc w odrabianiu zadań domowych i nauce szkolnej |
nauczyciele świetlicy |
cały rok |
||||||
X Baza szkoły |
||||||||
1.Rozwój bazy przedszkola i szkoły |
-podnoszenie estetyki sal lekcyjnych i korytarzy |
opiekunowie sal, wychowawcy |
cały rok |
|||||
-uzupełnienie zbioru bibliotecznego |
I. Kierzkowska |
cały rok |
||||||
Zakup pomocy dydaktycznej wg zapotrzebowania nauczycieli, doposażenie klas w sprzęt audio-wizualny |
dyrektor, nauczyciele przedmiotów |
w miarę potrzeb |
||||||
wyposażenie pomieszczeń przy sali gimnastycznej i sali zabaw dla dzieci młodszych |
dyrektor, nauczyciele w-f |
na bieżąco |
||||||
Wyposażenie szkoły w pętlę indukcyjną dla osób niedosłyszących |
dyrektor |
na bieżąco |
||||||
Załączniki:
Nr 1 – terminarz konsultacji z rodzicami;
Nr 2 – WDN;
Nr 3 – harmonogram uroczystości szkolnych.
Nr 4 – Plan pracy Samorządu Uczniowskiego,
Nr 5 – Program Wychowawczo -Profilaktyczny,
Nr 5 – Plan imprez sportowych,
Nr 6 – Programy Doradztwa Zawodowego,
Nr 7 – Plan pracy pedagoga szkolnego,
Nr 8 - Plan pracy psychologa szkolnego,
Nr 9 - Plan pracy biblioteki szkolnej,
Nr 10 – Harmonogram zebrań RP,
Nr 11 – Harmonogram zespołu nauczycieli
oraz plan pracy świetlicy szkolnej, plany pracy szkolnych logopedy, klasowe plany pracy wychowawczej, plany pracy przedszkola, plany pracy z poszczególnych przedmiotów.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkół w Targowej Górce