Akty prawne

PLAN PRACY 2022/2023

 
ZESPÓŁ SZKÓŁ W TARGOWEJ GÓRCE
PLAN PRACY DYDAKTYCZNO- WYCHOWAWCZO- OPIEKUŃCZEJ PRZEDSZKOLA I SZKOŁY PODSTAWOWEJ
 NA ROK SZKOLNY 2022/2023

 

 

 

                                                                                                        

ZADANIA

SPOSOBY REALIZACJI

ODPOWIEDZIALNI

TERMIN

I Doskonalenie zawodowe nauczycieli

1. Stworzyć

warunki do kreatywności nauczycieli

-udział nauczycieli w różnych formach doskonalenia zawodowego: kursach, warsztatach, studiach podyplomowych   zgodnie z planem WDN

-dzielenie się wiedzą w trakcie rad szkoleniowych

-opracowanie harmonogramu lekcji otwartych prowadzonych przez nauczycieli kontraktowych i dyplomowanych, mianowanych i chętnych

- realizacja planów rozwoju na kolejne stopnie awansu zawodowego

 zespoły przedmiotowe, nauczyciele wszystkich przedmiotów.

IX, cały rok

wg harmonogramu

 

- realizacja programów autorskich z zakresu profilaktyki logopedycznej oraz zajęć komputerowych

A. Jałocha – Polityło,

A. Kaźmierczak

wg harmonogramu

- działania innowacyjne:

Gry i zabawy interaktywne, tworzenie zadań interaktywnych na wordwall.net

Sensoplastyka®

Z przyrodą na ty – zabawowo i naukowo

Nakręceni na czytanie

Elementy Metody Bezpośredniej na zajęciach języka niemieckiego

K. Lonka

A. Jałocha – Polityło,

A. Kaźmierczak

A. Kuroś

G. Jaskułecka

A. Olejniczak

wg harmonogramu

2. Doskonalić umiejętności dydaktyczne i wychowawcze

- udział nauczycieli w różnych formach doskonalenia

zawodowego ze szczególnym uwzględnieniem zmian w podstawie programowej

 

zainteresowani nauczyciele, dyrektor

wg harmonogramu

-wewnątrzszkolne doskonalenie w ramach szkoleń rad pedagogicznych

nauczyciele, dyrektor

wg harmonogramu

-zapoznawanie nauczycieli z bieżącymi zmianami dotyczącymi prawa oświatowego

 dyrektor

sierpień, wrzesień

II Działalność dydaktyczna szkoły i przedszkola

1. Praca z uczniem zdolnym i mającym problemy z opanowaniem podstawy programowej

 

 

-rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów poprzez indywidualizację procesu nauczania oraz przygotowanie do udziału i udział w konkursach przedmiotowych

nauczyciele przedmiotów

 

cały rok

-dostosowanie treści programowych do możliwości każdego ucznia

 

nauczyciele przedmiotów

cały rok

VI

wykorzystywanie  zaleceń PPP podczas codziennych zajęć w celu dostosowania  uczniom odpowiednich do ich możliwości form i warunków pracy

nauczyciele przedmiotów

cały rok

- diagnozowanie trudności uczniów w nauce poprzez:

a)       wywiady, obserwacje,

b)       rozmowy,

c)       konsultacje  i porady indywidualne dla rodziców

wychowawcy klas ,

 nauczyciele przedmiotów, pedagog,  psycholog

na bieżąco

 

-prowadzenie zajęć wyrównawczych, pomocy koleżeńskiej i zajęć świetlicowych.

- prowadzenie zajęć logopedycznych,

- korekcyjno-kompensacyjnych,

wychowawcy klas i świetlicy dyrektor, logopeda, wyznaczeni nauczyciele

cały rok

-opracowanie i zapoznanie uczniów z ofertą zajęć pozalekcyjnych,

- udział uczniów w kołach zainteresowań, udział dzieci w dodatkowych zajęciach przedszkolnych,

- organizacja kół zainteresowań ( zgodnie                          z oczekiwaniami uczniów)

dyrektor, nauczyciele prowadzący zajęcia

cały rok

-stosowanie metod aktywizujących w pracy dydaktycznej

nauczyciele przedmiotów

cały rok

-wykorzystywanie dostępnych pomocy dydaktycznych w procesie lekcyjnym ( komputerów, aparatury wideo, plansz, map, innych)

dyrektor, nauczyciele wszystkich przedmiotów

cały rok

-udział uczniów w konkursach i olimpiadach przedmiotowych:

 

- udział uczniów w konkursach plastycznych

 wychowawcy, nauczyciele przedmiotów 

 

E. Wolniak

 

cały rok

 

 

X-V

- Konkurs języka angielskiego dla klas 1-3 i 4-6 i 8

K. Lonka

 

-zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolnego Konkursu  Pięknego Czytania  oraz Konkursu Recytatorskiego – uczniowie klas IV - VI SP

-Międzynarodowy Konkurs Matematyczny KANGUR

- Salamandra

nauczyciele języka polskiego,

 

 

        A.Męch

 

  1. A.      Kuroś

 

 

wg harmonogramu

-opracowanie programu pracy z uczniem lub programu pracy grupy w ramach organizowanych zajęć pomocy psychologiczno-pedagogicznej ???

psycholog, pedagog

nauczyciele realizujący wnioski z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej

 

IX,

 

-prowadzenie zajęć z języka angielskiego w oddziałach przedszkolnych ???

nauczyciele języka angielskiego

cały rok

 

 

 

 

 

- upowszechnianie czytelnictwa,

a)       rozwijanie kompetencji czytelniczych wśród dzieci i młodzieży:

b)       Szkolny Konkurs Czytelniczy dla klas IV – VI i VIII

c)       Pasowanie na czytelnika

wszyscy nauczyciele, dyrektor, bibliotekarz

cały rok

 

bibliotekarz

 

bibliotekarz

 

 

2. Poprawa jakości pracy szkoły i przedszkola

 

- monitorowanie wdrażania podstawy programowej w przedszkolu i szkole podstawowej

 dyrektor

IX

-doskonalenie wewnątrzszkolnego systemu badania jakości pracy szkoły i sprawowania nadzoru pedagogicznego  ( ewaluacja programu wychowawczego i systemu oceniania)

dyrektor

 

 

 

II-III

-opracowanie zakresu i harmonogramu diagnoz wewnętrznych:

- badanie dojrzałości szkolnej

- diagnoza wstępna i końcowa w przedszkolu

- badanie logopedyczne

 pedagog, nauczyciel „O”

logopeda, psycholog

IX,

-skupienie obserwacji diagnozujących wokół;

a)       realizacji podstawy programowej,

b)       dostosowania programu nauczania do możliwości klasy/grupy

c)       umiejętności ewaluacji własnych zajęć

d)       stosowanie aktywnych metod kształcenia,

e)       rozwijanie twórczego myślenia poprzez nowatorskie formy i metody kształcenia, działalność innowacyjna

f)        rozwijanie kompetencji kluczowych na wszystkich przedmiotach

g)       realizacja celów zawartych w planach wychowawczych

h)       monitorowanie poprawności wprowadzania nowej podstawy programowej

 

dyrektor

wg harmonogramu zgodnie z planem nadzoru pedagogicznego

 

- badanie osiągnięć edukacyjnych uczniów (diagnozy zewnętrzne i wewnętrzne)

a) testy kompetencyjne na początku roku szkolnego (sprawdzenie realnej wiedzy-wszystkie klasy, wszystkie przedmioty)

b) udział w Ogólnopolskim Matematycznym Projekcie Edukacyjnym „Lepsza Szkoła”

 

 

nauczyciele przedmiotów

 

 

A.Męch, E. Waligóra

 

 

IX

 

 

 

wrzesień, styczeń, maj

a)       dwa próbne sprawdziany w klasie VIII

nauczyciele przedmiotów

wg terminów

c) klasa III -analiza wyników badań i opracowanie wniosków do realizacji,

 

wychowawcy klas

 

 

      d) Sprawdzian po klasie VIII -analiza wyników badań i opracowanie wniosków do realizacji,

zespoły przedmiotowe

wychowawcy klas

 

- zapoznanie się z analizą i wnioskami po próbnym sprawdzianie klasy VIII,

nauczyciele przedmiotów

V-VI

- kontrola zeszytów przedmiotowych wraz z uwzględnieniem poprawy błędów ortograficznych

nauczyciele przedmiotów

cały rok

skupienie lustracji wokół:

-przestrzegania wewnątrzszkolnego oceniania,

bieżące prowadzenie dokumentacji wychowawców oraz nauczycieli przedmiotów- zgodnie z planem nadzoru pedagogicznego

dyrektor,

cały rok

bezwzględne przestrzeganie zasad zawartych w ocenianiu wewnątrzszkolnym,

nauczyciele

 na bieżąco

systematyczne prowadzenie e-dziennika

- m.in. zaznaczanie wniosków ze sprawdzianów

nauczyciele przedmiotów

wychowawca, dyrektor,

na bieżąco

-kontrola obowiązku szkolnego i obowiązku nauki

dyrektor, pedagog, wychowawcy

cały rok

 

 

 

- zajęcia adaptacyjne dla dzieci rozpoczynających uczęszczanie do przedszkola

dyrektor, nauczycielki przedszkola

III/IV

- zajęcia otwarte dla dzieci 6 – letnich w najmłodszej klasie szkoły podstawowej

Nauczycielki „0” i I klasy

IV/V

 

Praca na platformie Classroom w przypadku pracy zdalnej

Wszyscy nauczyciele, dyrektor

Cały rok

 

- wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny, m.in. przez właściwą organizację zajęć edukacyjnych wychowanie do życia w rodzinie oraz realizację zadań programu wychowawczo-profilaktycznego (zmiany w programie profilaktyczno-wychowawczym, wdrażanie nowych treści podstawy programowej z WDŻ)

Psycholog, pedagog, nauczyciel WDŻ, nauczyciele

IX

cały rok

 

- wychowanie do wrażliwości na prawdę i dobro, kształtowanie właściwych postaw szlachetności,

Wychowawcy klas, nauczyciele

Cały rok

 

- działanie na rzecz edukacji patriotycznej, nauczania historii oraz poznawania polskiej kultury; szersze i przemyślane w tym względzie m.in. wycieczek edukacyjnych ( wycieczka na Skałkę, inne)

Nauczyciel historii, wychowawcy, nauczyciele

Cały rok

3. Zabezpieczenie pełnej realizacji obowiązku szkolnego

- kontrola spełniania obowiązku szkolnego

-dobór najwłaściwszych programów i podręczników z poszczególnych przedmiotów

 

nauczyciele przedmiotów

VI

4. Realizacja programów  przedszkola oraz poszczególnych przedmiotów w szkole podstawowej

-rytmiczne realizowanie zaplanowanych treści, modyfikowanie programów nauczania

nauczyciele przedmiotów

cały rok

-systematyczne recenzowanie i omawianie zadań domowych i prac

nauczyciele przedmiotów

cały rok

-doskonalenie metod kontroli wiadomości –dążenie do zachowania równowagi między testami zamkniętymi i otwartymi, a sprawdzianami opisowymi i problemowymi;

nauczyciele przedmiotów

cały rok

-stała praca nad słownictwem wraz z systematycznym sprawdzaniem jego opanowania w nauce języków obcych

nauczyciele języków obcych

cały rok

-wystawy przeglądy prac i osiągnięć uczniów i przedszkolaków,

nauczyciele przedmiotów

cały rok

5. Wyrabianie

 nawyków

kulturowych, wzmocnienie wychowawczej roli szkoły i przedszkola.

1. Zwracanie uwagi na kulturę języka w czasie przerw.

nauczyciele dyżurujący

 

IX – VI

2. Zwracanie uwagi na utrzymanie porządku w szkole przez uczniów.

3. „Savoir– vivre!” uczenie zasad dobrego zachowania na godzinie wychowawczej i lekcjach w-f  szczególnie w sytuacji zwycięstwa lub porażki

wychowawcy  klas, nauczyciele w-f

 

IX - VI

4. Systematyczne apelowanie do rodziców o uczulanie swoich dzieci na zasady dobrego wychowania.

dyrektor szkoły, wychowawcy klas na zebraniach

IX - VI

5. Zwracanie uwagi na stosowanie form grzecznościowych

wszyscy nauczyciele

cały rok

6. Rozmowy podczas godzin wychowawczych na temat tolerancji. Kształtowanie postawy tolerancji wobec inności (poglądy, pochodzenie etniczne, religia…)

wychowawcy klas

cały rok

6. Udział w imprezach kulturalnych jedną z form pracy wychowawczej  

-udział w spektaklach teatralnych, seansach filmowych, zgodnie z harmonogramem imprez klasowych,

wychowawcy klas, nauczyciele języka polskiego

cały rok

 

-udział w uroczystościach szkolnych

wszyscy nauczyciele

wg. harmonogramu

- zwrócenie uwagi na właściwe zachowanie uczniów na tych imprezach oraz uroczystościach szkolnych i przedszkolnych.

wszyscy nauczyciele

 

cały rok

III Rozwój kultury fizycznej i turystyki

 

 

-zorganizowanie zawodów, imprez sportowych

zgodnie z opracowanym planem

nauczyciele wychowania fizycznego

wg harmonogramu

 

-organizowanie wycieczek, rajdów, ognisk klasowych i szkolnych

wychowawcy klas

cały rok

-rozwijanie działalności SKS

D. Nikodem, A. Kuroś

cały rok

IV Ochrona zdrowia, bezpieczeństwo i higiena zgodnie z planem wychowawczo - profilaktycznym

 

1. Zdrowa i bezpieczna szkoła

-przegląd warunków pracy i nauki

dyrektor, nauczyciele

IX, II

-uwzględnienie w planach pracy wychowawcy zadań promujących zdrowy tryb życia oraz aktywne i bezpieczne spędzanie czasu wolnego

-propagowanie higienicznego trybu życia:

-odciążanie tornistrów

wychowawcy klas, nauczyciele,

Zgodnie z planem wychowawczym

- spotkania i zajęcia z pedagogiem

pedagog, wychowawcy

cały rok

-troska o prawidłową organizację czasu wolnego i przerw , rzetelne pełnienie dyżurów przez nauczycieli wraz z wnikliwą obserwacją zachowania uczniów

-realizacja „Programu dla szkół” (komponent owocowo – warzywny i mleczny)

pedagog szkolny, dyrektor, wychowawcy klas, nauczyciele

na bieżąco

 

 

cały rok

- zapewnienie dzieciom przedszkolnym poczucia bezpieczeństwa, które korzystają z toalety w czasie przerw.

nauczyciele przedszkola, pomoc przedszkolna

cały rok

Bezpieczeństwo w Internecie. Odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznych, programy antywirusowe i blokujące (,,opiekun ucznia”)

nauczyciele informatyki, zajęć komputerowych, wychowawcy, dyrektor

cały rok

-troska o czystość i estetykę pomieszczeń i otoczenie szkoły:

b)       czystość i wystrój korytarzy oraz sal lekcyjnych;

c)       odpowiedzialność za szatnie

d)       utrzymywanie porządku wokół szkoły

nauczyciele dyżurujący,

 dyrektor

cały rok

- przeprowadzenie alarmu przeciwpożarowego

- V Piknik  Pierwszej Pomocy

dyrektor, G. Jaskułecka

nauczyciele wf

w ciągu roku

Udział w programach profilaktycznych we współpracy z Sanepidem

 

 

        nauczyciele przedszkola,

  1. A.      Kuroś, wychowawcy klas

cały rok

wg. harmonogramu

Wdrożenie i przestrzeganie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki w związku z zapobieganiem zarażeniu COVID-19

 

 dyrektor, wszyscy nauczyciele, pracownicy administracji i obsługi,

cały rok

 

Gabinet profilaktyki zdrowotnej: sprawdzanie czystości przeprowadzenie fluoryzacji, badania przesiewowe, bilanse, badania z grup dyspanseryjnych

higienistka

cały rok

V Edukacja ekologiczna

 

- wzmocnienie edukacji ekologicznej, rozwijanie postawy odpowiedzialności za środowisko

Wychowawcy, nauczyciele

 

 

-udział w akcji Sprzątanie Świata

 

dyrektor, nauczyciel biologii, wychowawcy klas

dyrektor

IX

organizacja obchodów DNIA ZIEMI

 

Dyrektor, nauczyciel przyrody i biologii

wszyscy nauczyciele

IV

VI Obrzędowość i samorządność szkolna

1. Stworzenie warunków do rozwijania samorządności uczniowskiej

Działalność Samorządu Uczniowskiego zgodnie z przyjętym planem pracy

opiekun SU, dyrektor

cały rok

 

 

 

 

-koordynowanie akcji charytatywnych w szkole i przedszkolu

a)       „Tydzień Wolontariatu”

b)       WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY

c)       współpraca z Michalinowem

d)       zbieranie nakrętek

B. Szczepańska

opiekun SU,

wychowawcy klas

 

 

cały rok

 

Prowadzenie szkolnej strony internetowej 

M. Wejherowski

cały rok

2. Obrzędowość szkoły i przedszkola

- Udział przedszkolaków, uczniów we wszystkich uroczystościach patriotycznych i szkolnych zgodnie z kalendarzem uroczystości,

- Udział delegacji i pocztu sztandarowego w uroczystościach gminnych: Dożynki gminne, Święto Niepodległości, Święto Konstytucji 3 Maja, Rocznica zrzutu w Janowie,

-opieka społeczności szkolnej nad płytami nagrobnymi  A.A. Kosińskiego – patrona szkoły

 

 dyrektor, SU, wyznaczeni nauczyciele  i wychowawcy klas

IX-VI

-dokumentowanie historii szkoły:

- KRONIKA SZKOŁY I KRONIKI KLASOWE, - KRONIKA SPORTOWA,

-  zbiór wycinków prasowych

Wychowawcy, Anna Olejniczak, A. Każmierczak, A. Męch

A. Kuroś
 I. Kierzkowska

 

cały rok

-Gminne przeglądy: „Spotkania Małych Artystów”, „XIX Przegląd Piosenki Przedszkolnej”,

 

 

 

- Obchody 190 lecia szkoły,

- 200 rocznica śmierci patrona, Dzień Patrona

- Dzień Języków Obcych

- Dzień Dziecka

- Easter Egg Hunt

G. Jaskułecka, B. Stawowa

A. Jałocha- Polityło, A. Kaźmierczak

dyrektor, wychowawcy, nauczyciele

K. Lonka

IV-VI

 

 

 

Wg harmonogramu

 

-Dzień Pluszowego Misia,

- Dzień Kota

- Międzynarodowy Dzień Postaci z Bajek

- Międzynarodowy Dzień Kropki

- Światowy Dzień Zwierząt

- Dzień Kredki

- Dzień Dinozaura

- Światowy Dzień Wody

- Międzynarodowy Dzień Ptaków

- Międzynarodowy Dzień Marchewki

- Światowy Dzień Kosmosu

- Światowy Dzień Książki i Praw autorskich

 

 

-Światowy Dzień Świadomości  Autyzmu

- Dzień Pszczoły

 

-Dzień nowoczesnych technologii w edukacji

I.Kierzkowska

A. Kaźmierczak, B. Stawowa

A.Jałocha – Polityło

A. Kuroś

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K. Lonka

XI

  II

XI

IX

X

XI

II

III

IV

IV

V

IV

 

 

IV

V

 

Wg harmonogramu

VII Opieka pedagogiczna. Przeciwdziałanie patologii społecznej, realizacja zadań zgodnych z programem wychowawczo-profilaktycznym

1. Rozpoznanie sytuacji opiekuńczej szkoły i uczniów 

Diagnozowanie sytuacji uczniów poprzez:

a)       współpraca z GOPS w Nekli,

 

pedagog szkolny

na bieżąco, w miarę potrzeb

-rozpoznanie oczekiwań rodziców w zakresie pomocy psychologiczno – pedagogicznej:

-udział dzieci w zajęciach świetlicy środowiskowej

dyrektor, pedagog

wychowawcy świetlicy

IX, X

 

IX-VI

-współpraca z gminną komisją ds. alkoholowych

wychowawcy, pedagog, psycholog, dyrektor

cały rok,

2. Współpraca z PPP

-uwrażliwienie na nieprawidłowości rozwoju uczniów (umysłowych i emocjonalnych):

a) stosowanie zaleceń PPP

b) stały kontakt z PPP:

 

nauczyciele przedmiotów, wychowawcy klas, pedagog, psycholog

IX, X

-propagowanie niepalenia papierosów wśród uczniów

wychowawcy klas, pedagog szkolny, pracownicy szkoły

cały rok

3.Wspieranie kariery uczniowskiej

a)       -wspólne wspieranie kariery ucznia poprzez:

b)       organizowanie spotkań dla uczniów, rodziców 

c)       indywidualne rozmowy z rodzicami i uczniami w celu poszukiwania sposobów zaradzenia niepowodzeniom szkolnym,

d)       przedstawienie wymagań i oczekiwań dydaktycznych, programu wychowawczo-profilaktycznego i  planu pracy szkoły

e)       preorientację zawodową –pomoc we właściwym wyborze dalszej drogi kształcenia  ( spotkania z psychologiem, pracownikami Rejonowego Urzędu Pracy),

f)        konsultacje z rodzicami podczas dyżurów nauczycielskich

g)       doradztwo zawodowe w klasie VIII  zgodnie z przyjętym programem doradztwa zawodowego.

h)        

realizacja programu doradztwa zawodowego w klasach I-VI i kl. VIII

i)         Wdrażanie Zintegrowanej Strategii Umiejętności – rozwój umiejętności zawodowych w edukacji formalnej i pozaformalnej,

j)        Zajęcia otwarte dla rodziców

pedagog, wychowawcy klas

dyrektor

 

 

 

 

 

 

 

 

Pedagog, wychowawcy

Wg harmonogramu spotkań z rodzicami, wg potrzeb,

I wtorek miesiąca

 

-budowanie klimatu współpracy i zainteresowania:

a)       prezentacja kadry nauczycielskiej

b)       zapoznanie z oferta zajęć pozalekcyjnych,

c)       ustalenie form pomocy i współpracy z rodzicami (zagospodarowanie szkoły, imprezy klasowe i szkolne)

 

wychowawcy klas, dyrektor

IX,

VIII. Współpraca szkoły z rodzicami i środowiskiem

1. Integracja społeczności szkolnej: UCZEŃ-RODZIC-NAUCZYCIEL

-wspólne wspieranie kariery ucznia poprzez:

a)       organizowanie spotkań dla uczniów, rodziców  - konsultacje

b)       indywidualne rozmowy z rodzicami i uczniami w celu poszukiwania sposobów zaradzenia niepowodzeniom szkolnym,

c)       przedstawienie wymagań i oczekiwań dydaktycznych, programu wychowawczego, planu pracy szkoły

d)     preorientację zawodową –pomoc we właściwym wyborze dalszej drogi kształcenia ( spotkania z psychologiem),

e)       spotkania z rodzicami podczas konsultacji,  zajęcia otwarte dla rodziców

pedagog, wychowawcy klas

dyrektor

Wg harmonogramu spotkań z rodzicami, wg potrzeb,

I wtorek miesiąca

 

-budowanie klimatu współpracy i zainteresowania:

a)       prezentacja kadry nauczycielskiej

b)       zapoznanie z oferta zajęć pozalekcyjnych,

c)       ustalenie form pomocy i współpracy z rodzicami ( zagospodarowanie szkoły, imprezy klasowe i szkolne)

wychowawcy klas, dyrektor

IX,

-promocja szkoły w środowisku:

a)       współpraca z mediami, a w szczególności z Przeglądem Nekielskim, propagowanie wydarzeń szkolnych w lokalnej prasie i na FB

b)       prowadzenie dokumentacji wszystkich informacji związanych ze szkołą ukazujących się w prasie

c)       prowadzenie strony internetowej

dyrektor,

 

 

K. Lonka

I. Kierzkowska

 

 M. Wejherowski

na bieżąco

-organizacja zajęć otwartych dla rodziców,

dyrektor, nauczyciele

na bieżąco

 

 

 

 

Informowanie na stronie internetowej o działaniach podjętych przez nauczycieli

Informowanie rodziców  na zebraniach o możliwości uczestnictwa w życiu szkoły

dyrektor, wychowawcy, nauczyciele

cały rok

IX Działalność świetlicy szkolnej

1.Zapewnienie właściwej realizacji funkcji opiekuńczo-wychowawczej szkoły

-współpraca z organem prowadzącym w zakresie organizacji dowożenia

dyrektor

cały rok

-opracowanie planu pracy oraz wyposażenie świetlicy w sprzęt i materiały papiernicze

 

dyrektor, nauczyciele świetlicy

cały rok

-współpraca z MGOPS w celu zapewnienia bezpłatnych obiadów dla uczniów z rodzin w trudnej sytuacji materialnej

dyrektor, wychowawcy klas, pedagog szkolny

cały rok

-nadzorowanie jadalni,

-pomoc w odrabianiu zadań domowych i nauce szkolnej

nauczyciele świetlicy

cały rok

X Baza szkoły

 

1.Rozwój bazy przedszkola i szkoły

-podnoszenie estetyki sal lekcyjnych i korytarzy

opiekunowie sal, wychowawcy

cały rok

-uzupełnienie zbioru bibliotecznego

I. Kierzkowska

cały rok

Zakup pomocy dydaktycznej wg zapotrzebowania nauczycieli, doposażenie klas w sprzęt audio-wizualny

dyrektor, nauczyciele przedmiotów

 

 w miarę potrzeb

wyposażenie pomieszczeń przy sali gimnastycznej i sali zabaw dla dzieci młodszych

dyrektor, nauczyciele w-f

na bieżąco

Wyposażenie szkoły w pętlę indukcyjną dla osób niedosłyszących

dyrektor

na bieżąco

                 

 

 

Załączniki:

Nr 1 – terminarz konsultacji z rodzicami;

Nr 2 – WDN;

Nr 3 – harmonogram uroczystości szkolnych.

Nr 4 – Plan pracy Samorządu Uczniowskiego,

Nr 5 – Program Wychowawczo -Profilaktyczny,

Nr 5 – Plan imprez sportowych,

Nr 6 – Programy Doradztwa Zawodowego,

Nr 7 – Plan pracy pedagoga szkolnego,

Nr 8  - Plan pracy psychologa szkolnego,

Nr 9 - Plan pracy biblioteki szkolnej,

Nr 10 – Harmonogram zebrań RP,

Nr 11 – Harmonogram zespołu nauczycieli

oraz plan pracy świetlicy szkolnej, plany pracy szkolnych logopedy, klasowe plany pracy wychowawczej, plany pracy przedszkola, plany pracy z poszczególnych przedmiotów.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 października 2022 08:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Hanna Migdalska
Ilość wyświetleń: 66
20 października 2022 08:49 (Hanna Migdalska) - Dodanie załącznika [plan_pracy_szkoly_202223.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 października 2022 08:49 (Hanna Migdalska) - Usunięcie załącznika [plan_pracy_szkoly_202223.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 października 2022 08:40 (Hanna Migdalska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)